Du har väl inte missat vår app? Hela 50 000 användare har sedan slutet av augusti redan laddat ner den. Nu är det din tur!

– Appen har verkligen omfamnats av våra användare och vi är väldigt glada för det och den feedback vi fått. Nu är vi riktigt laddade att fortsätta utveckla appen men också hela laget.se i övrigt, säger William Hollowell, Product Designer på laget.se.

Med appen blir det lättare att både ta del av- samt sprida information om ditt lag eller din klubb! Med appen förenklas din idrottsvardag.

Appunika funktioner

Kontaktbok
Använd kontaktboken för att med ett klick enkelt nå ledare, spelare eller föräldrar via e-post, SMS eller telefonsamtal.

Mitt flöde
Här uppdateras du alltid med senaste nytt från de sidor du är medlem på eller följer.

Vi fortsätter att jobba hårt med vidareutveckling av appen för att kontinuerligt erbjuda en bättre upplevelse av laget.se i mobilen!

Ladda ner appen i App Store! – för iPhone
Ladda ner appen i Google Play! – för Android