Som spelare, ledare och inte minst förälder kan det ibland vara klurigt att hålla koll på alla träningar och matcher. Nu har vi gjort det enklare genom att lista alla dina – och dina eventuella barns – aktiviteter i laget.se-appen!

I den nya versionen av appen, som släpptes idag, hittar du nu menyvalet Aktiviteter. Där kan du som administratör också närvarorapportera aktiviteterna för ditt lag.

Är du aktiv i ett lag med Silverpaket eller Guldpaket som använder kallelsefunktionen kan du här också svara på kallelser för dig eller ditt barn.

Ladda ner laget.se-appen här
iPhone/iPad
Android

Nytt för denna version är också att nya fotoalbum för ditt lag visas i Mitt flöde. Vi har också gjort ytterligare förbättringar av Mitt flöde samt åtgärdat ett antal mindre buggar.