Tipsa de andra i laget så ökar chanserna att ta del av det enorma prisbordet! Klicka här för fler tips.

Så här fungerar tävlingen:
1) Surfa in på din laget.se och sök de gömda skorna. Sök i referat, i kalender och på andra ställen. Skorna kan finnas överallt!
2) När du har hittat en sko – klicka på den för att bekräfta att du hittat skon. Du kommer då att hamna på tävlingssidan där du identifierar dig genom att logga in på laget.se eller välja ditt namn ur truppen
3) Leta fler skor och kämpa dig upp på topplistan!

Detta kan du som spelare vinna:
1-4: PUMA evoSPEED med ditt namn och nummer!
5-8: Aguero-signerade evoSPEED-skor
8-20: evoSPEED-fotboll

Detta kan du som lag vinna:
1. Resa till en allsvensk klubb
2. evoSPEED-skor till hela laget
3. evoSPEED-fotbollar till hela laget

Tips till dig som vill vinna:
• Tipsa lagkompisarna! Om ni går ihop och hjälps åt för att hitta skor så kan ni snabbt hitta många skor till ert lag och öka chanserna att vinna något pris!
• Använd menyn på laget.se. Klicka runt och leta noggrant!
• När du inte längre hittar skor på din laget.se-sida, surfa runt på fler laget.se-sidor! Om du surfar in på www.laget.se och använder Sök funktionen uppe i högre hörnet så kan du snabbt hitta ännu fler lags hemsidor och ännu fler skor!

För tävlingsvillkor, topplista och mer information om tävlingen: www.laget.se/puma/campaign/hittaskon

Hitta Skon pågår till 5 juni.