Du har väl inte missat laget.se-appen? Den första versionen lanserades under sommaren 2014 och sedan dess har 100 000 användare laddat ner den.

laget.se vill göra din idrottsvardag enklare. Appen är en naturlig del i den visionen. Med den blir det lättare att både ta del av- samt sprida information om ditt lag eller din klubb.

Appunika funktioner

Mitt flöde
Här uppdateras du alltid med det senaste från de sidor du är medlem på eller följer. Nytt i Mitt flöde: klubbmärken och nya kommentarer/gästboksinlägg.

Aktiviteter
Här listas alla dina (och/eller dina barns) aktiviteter. Du som administratör kan närvarorapportera och de lag som använder Silver- eller Guldpaket kan svara på kallelser. Nytt i Aktiviteter: Få pushnotiser/aviseringar för dina (och/eller dina barns) aktiviteter eller när det är dags för dig som administratör att närvarorapportera.

Kontaktbok
Använd kontaktboken för att med ett klick enkelt nå ledare, spelare eller föräldrar via e-post, SMS eller telefonsamtal.

Vi fortsätter jobba hårt med vidareutvecklingen av appen för att kunna erbjuda en bättre och bättre upplevelse av laget.se i mobilen!

Ladda ner appen:
App Store – för iPhone/iPad