Som Medlemsansvarig i föreningen får du nu enklare koll och överblick i vad som finns, vad som är gjort och vad som ska göras i anslutning till medlemsregister och fakturering.

Den nya uppdateringen inkluderar bland annat möjligheten att kunna sortera fakturor på status, sida/lag, avgift, fakturanummer, mottagare, förfallodatum, summa med mera.

Andra nyheter:

• Under Rapport finns nu ett antal intressanta siffror för att lättare få övergripande koll på hur läget ser ut med alla fakturor i systemet.

• För att göra nya medlemmar Fakturerbara gör man nu detta under Fakturering > Fakturerbara medlemmar > Lägg till fakturerbara medlemmar.

• Familjer skapas nu under Fakturering > Fakturerbara medlemmar > Hantera familjer.

Inte kommit igång med medlemsfaktureringen än? Så här gör ni!