Har ni vad som krävs för att hamna högst upp på Besökartoppen? Hjälp Ledaren nå ut med viktig information och skapa mer engagemang och exponering för ert lag! Det är faktiskt inte speciellt svårt.

På Besökartoppen listas de tio mest besökta sidorna under gårdagen i ert län och i hela landet.

Med vår LIVE-statistik kan ni också se vilka sidor i ert län och i hela Sverige som är de mest besökta sidorna hittills idag. LIVE-listan uppdateras var 45:e minut.

Här kommer några tips för att hamna i topp:

1. Sprid nyheter och videoklipp

Sprid info om er klubb eller ert lag i sociala medier genom att till exempel dela nyheter, videoklipp och bildalbum. Med en enkel delning till Facebook kan trafiken öka riktigt ordentligt. Och vem skulle inte vilja ha viktiga/roliga uppdateringar från ert lag?

2. Använd appen

Uppmuntra lagmedlemmar och föräldrar att använda laget.se-appen; ett mycket smidigt sätt att hitta information direkt i sin iPhone eller Android. Sök efter laget.se i App Store eller Google Play!

3. Skaffa följare

Tipsa supportrar, farmor och farfar, vänner eller andra intresserade om att de kan gå in och klicka på knappen Följ på er sida. De kommer då automatiskt få notiser samt tillgång till laget.se-appen.

4. Uppdatera ofta

Tipsa administratörerna på er sida om nyheter, bilder och videoklipp att lägga upp så sidan blir kul att besöka. Administratören kan tagga medlemmar i bilder och alla kan kommentera. Kanske en eller flera spelare eller föräldrar kan hjälpa till att lägga upp innehåll på sidorna? En ensam Ledare behöver inte dra hela lasset själv.

Kanske är ditt lag nästa stora snackis?