laget.se fortsätter växa och förstärker med ytterligare personal! Det senaste tillskottet är Jesper Källqvist som kommer att jobba med klubbrelationer på laget.se.

Hej Jesper! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack så mycket!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns magiskt. Tror de kommer bli riktigt kul att jobba på laget.se!

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Som liten höll jag på med de flesta sporter. Innebandy, bandy, pingis, tennis, fotboll, hockey med mera. Från 14 års ålder har de bara varit fotboll och då i klubbar som BK Forward (moderklubb), ÖSK Ungdom, NY Red Bulls och senaste året IK Sturehov.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Jag själv använde tjänsten som ung. Älskar att det är lätt för ledare att skapa en lagsida och samtidigt kunna använda den för att kommunicera med spelare och föräldrar.

Vill du hälsa till någon?
– Inte vad jag kan komma på.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Jespers svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9? Helst vara bortalag och vinna med 1-0 i 92:a minuten på en hörna och göra den klassiska glida på knäna framför deras hemmaklack.
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?