laget.se förstärker med ytterligare personal! Det senaste tillskottet är Kent Cederström som kommer att jobba som Front-end Developer på laget.se.

Hej Kent! Varmt välkommen till laget.se!
– Tackarrr!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns spännande, utmanande, intressant, kul och häftigt.

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
– Min största idrottsliga bedrift är nog att jag har spelat hockey med Calle Gunnarsson samt mot Robert Nilsson och Johan Ryno. Dessutom utklassade jag alla i utvisningsminuter säsong efter säsong. Uffe Samuelsson var min stora idol. Slutade spela hockey vid 15 års ålder. Tack vare, eller på grund av, kanske man ska säga, gitarren och musiken.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– laget.se är en fantastisk möjliggörare för föräldrar, tränare och spelare. Kommunikation är a och o i alla relationer, så det känns kul att få vara den där tjänsten som man undrar; ”Hur skulle vi klara oss utan detta?”.

Vill du hälsa till någon?
– Jag vill hälsa till Calle Gunnarsson att jag fortfarande är lite sur att han snodde #5 samt min förstfödde som kommer i augusti!

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Kents svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?