Föreningarna i laget.se skickar fler medlemsfakturor än någonsin via systemet! September blev en riktig rekordmånad. Fler och fler föreningar kommer igång hela tiden – både föreningar som använt laget.se under en längre tid men också många nya som väljer att gå över till laget.se för förenklad administration.

– Det känns jättekul att så många föreningar nu insett hur mycket tid de faktiskt sparar för styrelse och eventuellt kansli, bara genom att använda medlemsfaktureringen i laget.se, säger Eric Ström, Club Relations Manager på laget.se.

I funktionen för medlemsfaktureringen ingår automatisk avprickning via OCR, påminnelsefakturor, nedladdningsbara bokföringsfiler, rapporter, regelbunden backup, kostnadsfri support med mera.

– Medlemsfaktureringen är också väldigt uppskattad bland föräldrar tack vare tydligheten. OCR-nummer, sista betaldatum, belopp och föreningens klubbmärke på varje faktura gör att föräldern inte behöver känna någon osäkerhet, fortsätter Eric.

Ledarna i lagen har också fått det enklare genom att de nu slipper skicka listor och information fram och tillbaka mellan klubben och ledaren. Nu går ledaren istället bara in i appen och ser exakt vilka i laget som betalt och inte.

Er förening kan utnyttja medlemsfaktureringen helt kostnadsfritt.

Ta reda på hur!