Nybörjare i 10-årslaget eller lagkapten i landslaget? I laget.se får du en proffsig presentation där du berättar om vem just DU är.

Berätta om vad som är din speciella styrka, dela med dig av ett idrottsminne eller vad som är ditt motto. Extra bra blir det om du lägger till en snygg profilbild.

Din presentation:

1. Logga in på laget.se
  2. Dator/mobilwebb: Klicka på din profilbild uppe till höger och välj Mina uppgifter. App: Klicka på Min profil i menyn och välj Mina inställningar
  3. Se till så att allt stämmer och fyll i det som saknas under Allmänt, Personligt, Bild & Profil och Kontaktuppgifter. Spelar du i flera lag finns möjligheten att göra en sidspecifik profil för varje lag
  4. Spara

Ditt barns presentation:

1. Logga in på laget.se
  2. Dator/mobilwebb: Klicka på din profilbild uppe till höger och välj Mina barn. App: Klicka på Min profil i menyn och välj Mina barn.
  4. Spara

Vi vill även rekommendera dig som förälder att ladda upp en profilbild på din egen presentation.

Lagmedlemmars presentationer (Admin):

1. Logga in på aktuell lagsida i laget.se
  2. Klicka på Admin > Medlemmar > Medlemmen du vill redigera > Redigera
  3. Gör ändringar/adderingar och Spara

Du behöver inte vara orolig för att ändra något under Profil & Bild om medlemmen spelar i ett annat lag. Detta är specifikt för varje lag. Flikarna Allmänt, Personligt och Kontaktuppgifter är däremot gemensamt för alla.

Dags att väcka liv i din presentation!