Att ge barn och ungdomar bättre förutsättningar inom svensk idrott ser vi på laget.se som naturligt och något vi försöker jobba med varje dag. Men det finns barn på flera platser i världen där inte ens fred och skola är en självklarhet. Därför bidrar vi till Musikhjälpen 2016!

Musikhjälpen samlar i år in pengar med budskapet ”Barn i krig har rätt att gå i skolan”. Vi på laget.se tycker det är ett extremt viktigt ämne och dessutom en mänsklig rättighet. Utan utbildning blir det svårt att förändra världen.

Utöver vårt bidrag skulle vi vilja uppmuntra alla laget.se-föreningar och användare att också engagera sig. Insamlingen är öppen till och med söndag 18 december, så än finns det tid kvar att göra skillnad.

Så kan du bidra till Musikhjälpens insamling!