Vi fortsätter utveckla klubbens nya medlemsregister. Nu kan du som Klubbadministratör eller Medlemsansvarig lägga till personer i föreningen och dessutom lägga till (eller ta bort) personer i lag via registret.

Lägg till en person i föreningen

1. Logga in på klubben och klicka på Admin > Medlemmar > Till Registret
  2. Klicka på Lägg till-knappen
  3. Fyll i uppgifterna och lägg till den nya personen

Obs! Tänk på att det är viktigt med personnummer för Spelare och Ledare samt e-post för de som är tillräckligt gamla för att ha en egen. Föräldrar med e-post kopplas till barn via lagets egna Admin.

Lägg till en person i ett lag

1. Logga in på klubben och klicka på Admin > Medlemmar > Till Registret
  2. Klicka dig in på personen
  3. Lägg till eller ta bort personen i/ur lag i lagmodulen uppe till höger

För att komma åt medlemsregistret måste du vara övergripande Klubbadministratör eller Medlemsansvarig. De som har dessa behörigheter idag kan även ge dig det samma. Om du inte vet någon med behörigheten i klubben kan ni fylla i den här blanketten och återkomma till oss.

Synpunkter på medlemsregistret eller de nya funktionerna? Ge oss gärna feedback!