För fjärde året i rad har laget.se som enda föreningssystem utsetts till en av Sveriges 100 bästa på nätet av ansedda Internetworld!

laget.se vill tillägna den här prestigefyllda utmärkelsen till alla ledare, kanslister, styrelsemedlemmar, föräldrar, spelare och supportrar som använder verktyget laget.se varje dag och fortsätter driva sina föreningar och lag framåt. Utan er skulle svensk idrott inte finnas. Tack!

laget.se är en av fem utvalda i kategorin Livsstil och hela Topp100-listan ser du hos Internetworld.

Vi vill vi såklart gärna hjälpa ännu fler! Vill du veta mer om hur laget.se kan hjälpa din förening? Anmäl ert intresse på support@laget.se eller 019-15 44 00. 🙂

Sedan 1996 har Internetworld utsett Sveriges hundra bästa sajter. Med åren har priset blivit det viktigaste och mest hedersamma att vinna för en sajt i Sverige. laget.se var även med på listan 2014, 2015 och 2016.