I medlemsregistret får nu äntligen föreningen koll på hur medlemsantalet sett ut över tid med hjälp av tydliga grafer i en ny modul.

Detta kommer lösa ett problem som belysts av flera föreningar och är ett bra steg för att börja få koll på sin “historia”.

Grafen visar hur tillväxten/bortfallet av medlemmar och personer (utan registrerat medlemsskap) sett ut i föreningen från månad till månad.

Gå till klubben och klicka på Admin. Klicka sedan på Till registret (orange knapp) för att kolla in den nya modulen idag.

För att komma åt medlemsregistret måste du vara övergripande Klubbadministratör eller Medlemsansvarig. De som har dessa behörigheter idag kan även ge dig det samma. Om du inte vet någon med behörigheten i klubben kan ni fylla i den här blanketten och återkomma till oss.

Vilka moduler saknar du i medlemsregistret och vilka problem i föreningsarbetet vill du att vi löser åt er? Vi vill uppdatera översikten med nya moduler baserat på era behov. Tveka inte att skicka in din feedback till oss!