Vi är så otroligt glada att vi får förtroendet att hjälpa fler och fler föreningar hela tiden! En klubb som just kommit igång med laget.se är Dingle AIK.

Föreningen bildades 1981 och bedriver genom sina 12 lag innebandyverksamhet för både tjejer och killar med representationslag på både dam- och herrsidan.

Vi hälsar Dingle AIK, alla deras medlemmar och föräldrar varmt välkomna till laget.se!

Antalet föreningar som väljer laget.se har aldrig varit fler. En annan förening som just gjort bytet är Djurgården Hockey Ungdom. Här kan du läsa mer om hur de resonerade när de valde att byta till laget.se.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.