Ännu en klubb som valt att byta föreningssystem till laget.se och som nu kommit igång är Alvesta IBK. Med hela 18 lag i alla olika åldrar är Alvesta IBK verkligen en storspelare på den lokala idrottsscenen.

Vi hälsar föreningen varmt välkomna till oss och ser fram emot att hjälpa föreningen med kommunikation och administration för lång tid framöver.

Under de senaste månaderna har tillströmningen av nya klubbar som väljer laget.se som system varit mycket stor. En annan klubb som just gjort bytet är Djurgården Hockey Ungdom och här kan du läsa mer om hur de resonerade när de valde att byta till laget.se och hur de upplevt den första tiden.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.