Dags att digitalisera föreningens medlemskort? laget.se erbjuder digitala medlemskort direkt i laget.se-appen – helt utan kostnad och merarbete.

Det enda ni behöver göra är att aktivera funktionen för er förening under Inställningar i klubbadmin, helt gratis. Korten visas då direkt för era medlemmar under det nya menyvalet Medlemskort i laget.se-appen.

Så här fungerar det

• Funktionen är direkt kopplad till medlemsfaktureringen i laget.se. Ingen extra handpåläggning behövs. Så fort betalning kommer in visas medlemskortet.
  • Vill man inte använda medlemsfaktureringen kan övergripande klubbadministratörer ”ange medlemskap” för personer i klubben via medlemsregistret. Medlemskortet visas direkt när en person fått medlemsdagar.
  • Medlemskorten visas lättillgängligt i appen. Appen är gratis och finns för iPhone, Android och Huawei.
  • Medlemskortet visas under hela medlemsperioden, slutdatum syns också på kortet.
  • Om en stödmedlem tillhör en speciell medlemskategori så syns det på kortet.

Sa vi att det är helt gratis oavsett hur många medlemmar ni är? 🙂