laget.se är med på listan för de 100 bästa svenska sajterna, tjänsterna och apparna även 2018.

Topp100-listan är den finaste internetutmärkelse en svensk sajt kan få och för att välja ut nätets 100 bästa har juryn (bland annat) tittat på innovation och utvecklingskraft, innehåll (kundnytta och kvalitet), form och funktion, affärsutveckling och mobilitet.

laget.se är en av fem utvalda i kategorin Träning & hälsa och hela Topp100-listan ser du hos IDG.se.

laget.se vill tillägna priset till alla som använder laget.se varje dag och fortsätter driva sina föreningar och lag framåt!

Sedan 1996 har Internetworld (numera IDG.se) utsett Sveriges hundra bästa sajter. Med åren har priset blivit det viktigaste och mest hedersamma att vinna för en svenskutvecklad sajt. laget.se var även med på listan 2014, 2015, 2016 och 2017.