Är ni ett stort lag uppdelade i flera grupper? Nu kan ni på ett mycket enklare sätt markera och skicka ut kallelser till medlemmar som tillhör en viss egenskapad grupp i ert lag.

Vi har samtidigt gjort ändringar så att risken för felskick minskas.

Kallelsefunktionen finns med i Silverpaketet. Har ni inte Silverpaket idag finns det att köpa under Admin > Förstasidan > Butiken, om du loggar in via dator. Läs mer om Silverpaketet här!

kallelser
Klicka för att förstora.

Så skapar du grupper

1. Logga in på ditt lag och klicka på Admin > Medlemmar > Grupper
  2. Välj ett gruppnamn och Spara
  3. Markera de medlemmar som ska vara med i gruppen och Spara

Så gör du en kallelse

1. Skapa en ny, eller redigera en aktivitet under Admin > Aktiviteter (Aktiviteter och närvaro i mobilwebb)
  2. Bocka i rutan Anmälningsbar under Aktivitetsinfo när du skapar eller redigerar aktiviteten
  3. Klicka på fliken Deltagare för att kalla medlemmar

Vill ni beställa Silverpaket till hela klubben till förmånligt pris kan ni kontakta oss genom att skriva till oss eller ringa 019-15 44 00.