laget.se är mycket stolta och glada över att kunna hjälpa så många svenska klubbar med det dagliga arbetet kring idrotten. En av alla föreningar som valt att använda laget.se som föreningssystem är Gånghester SK.

Vi är väldigt nöjda med laget.se för att det ger oss möjlighet att snabbt och effektivt nå ut med information till våra medlemmar och andra kring klubben. Det är också ett smidigt verktyg för våra ledare att sköta sin lagadministration i. – Vice ordförande Kristoffer Gråhns

Kort om Gånghester SK

Gånghester SK grundades 1940 och driver idag sin fotbollsverksamhet tillsammans med Målsryds IF på Engvallen utanför Borås. Man är just nu i ett väldigt spännande skede där man försöker genomföra en av de största investeringarna i klubbens historia; att anlägga en konstgräsplan.

Vi hälsar Gånghester SK och alla deras medlemmar varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.