laget.se är mycket stolta och glada över att kunna hjälpa så många svenska klubbar med det dagliga arbetet kring idrotten. En av alla föreningar som valt att byta föreningssystem till laget.se är Hockeyettanklubben Mariestad BoIS.

Susanna Johansson, webbansvarig i Mariestad BoIS Hockey:

laget.se är mycket lätt att lära sig använda och man kan enkelt skicka ut information till tränare, ledare och föräldrar. Det är smidigt att det går att lägga in närvaro direkt via mobilen och den automatiska LOK-stödsrapporteringen till IdrottOnline underlättar vårt arbete.

Kort om Mariestad BoIS Hockey

Mariestad BoIS Hockey är en förening som är väletablerad i Hockeyettan. De har ungdomslag i alla åldersklasser på pojksidan, tre aktiva juniorlag och har även sedan förra säsongen startat upp en tjejhockeygrupp som tränar en gång i veckan.

Vi hälsar Mariestad BoIS Hockey varmt välkomna, tackar för de fina orden och ser fram emot att hjälpa Susanna och hennes föreningskollegor i många år framöver.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.