Vi är så väldigt glada över att få förtroendet att hjälpa fler och fler i Sveriges föreningsliv. Vi hälsar nu Villa Lidköping BK riktigt varmt välkomna till laget.se!

Kommunikationsansvarig, Rasmus Abrahamsson, delger några fina ord:

Vi valde laget.se för att de kunde erbjuda ett verktyg som är perfekt för föreningslivet. Villa Lidköping är världens största bandyförening med flest lag i seriespel, vilket kräver god intern och extern kommunikation. laget.se har en smart och enkel lösning så vi som förening kan kommunicera med våra medlemmar på ett smidigt sätt. Det är också ett lättarbetat verktyg för våra ledare som sköter sina respektive lag på ett enkelt sätt. Vill också passa på att hylla kontaktpersonen på laget.se som alltid svara på mail eller samtal när det uppstår frågetecken.

Kort om Villa Lidköping BK

Föreningen bildades torsdagen den 18 januari 1934 av fjorton bandyentusiaster. Villa Lidköping är idag alltså världens största bandyklubb med flest lag i seriespel, över 1000 medlemmar samt både herr- och damlag i Elitserien.

Vi tackar för de fina orden och hälsar Villa Lidköping BK:s ungdomssektion varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.