Hjälp din förening att synas på nätet! Det bidrar till en mer välmående förening och underlättar i bland annat rekrytering av nya aktiva, stödmedlemmar, ledare och sponsorer.

Några exempel på vad du kan göra för att bidra:

Dela innehåll i sociala medier

Dela nyheter, bilder och videoklipp som finns på laget.se till exempelvis Facebook för att öka intresset kring ditt (eller dina barns) lag/grupp eller förening.

Skriv kommentarer

Logga in i laget.se via app eller webb och kommentera nyheter, bilder eller videoklipp för att visa ditt engagemang och uppskattning för dem som investerar sin tid i träningsgruppen eller klubben.

Uppdatera kontaktuppgifter

Har ni flyttat eller bytt mobilnummer? Se till att du (och/eller ditt barn) har uppdaterade kontaktuppgifter i laget.se så att du är nåbar.

Logga in via laget.se-appen eller webb för att se över uppgifterna. Vid fälten för e-post och telefonnummer kan du även bestämma synlighet för dina kontaktuppgifter; Synlig för alla, Synlig för medlemmar eller Endast administratörer. Postadress är aldrig synligt för någon annan än administratörer.