laget.se är extremt glada för att hela tiden få förtroendet att hjälpa fler föreningar! En av alla som valt att byta är Division 1-klubben Akropolis IF.

Föreningens kommunikationsansvarige Georgios Gultidis låter hälsa att:

laget.se är en användarvänlig plattform som underlättar hela setupen för alla våra lag i föreningen. Vi är otroligt nöjda med resultatet och den ökade exponeringen som vi fått för föreningens arbete sedan bytet.

Kort om Akropolis IF

Akropolis IF är en fem decennier gammal förening med bas i Spånga (norra Stockholm) som fortsatt bygger en förening för framtiden. I Akropolis satsar man inte bara på att utveckla framtidens fotbollsspelare utan även på att bygga en härlig miljö där alla kan trivas.

Vi hälsar Akropolis IF och alla deras medlemmar varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi berättar om era möjligheter.