Det är otroligt kul att vi hela tiden får möjlighet att hjälpa fler föreningar. En av alla klubbar som valt att använda laget.se som helshetslösning är Jämjö GoIF. Vi hälsar dem riktigt varmt välkomna till laget.se!

Föreningens fotbollsordförande (och tränare) Marcus Liljegren är mycket nöjd:

Jämjö GoIF är mycket nöjda med laget.se. Att ha allt i samma plattform, från medlemsregister och fakturering till hemsida, underlättar verkligen för hela föreningen.

Kort om Jämjö GoIF

Jämjö GoIF från Blekinge är en förening med en härlig klubbkänsla. Föreningen har utökat sin ungdomsverksamhet kraftigt sedan 2009 då det bara fanns fyra lag, varav inget var flicklag. Idag har de sammanlagt fjorton ungdomslag, för både flickor och pojkar samt ett seniorlag. Föreningen låter sig dock inte nöjas med detta utan höjer ribban ytterligare och efterlyser fler personer som vill vara med och bredda verksamheten.

Jämjö GoIF är mycket varmt välkomna!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.