Att kunna presentera ytterligare ett tillskott på laget.se är riktigt roligt. Vi välkomnar vår nya Software Developer Johanna som här har fått svara på några frågor för att vi ska lära känna henne bättre.

Hej Johanna och varmt välkommen!

Kan du berätta lite om din idrottsbakgrund?

– Hejsan, tack så mycket! Som liten höll jag på med friidrott och ridning. Under åren har jag också hunnit med lite dans, innebandy, snowboard, löpning, squash och klättring, numera är det bara hästsporten och brädåkandet som kvarstår. Som ni ser är min erfarenhet av lagsporter begränsad, så jag ser fram emot att få en bättre inblick i den världen här på laget.se.

Vad gjorde du innan du kom till laget.se?

– Jag jobbade som webbutvecklare på booli.se.

Vad tycker du är det bästa med föreningssystemet laget.se?

– Att vi kan leverera en gratis tjänst som hjälper människor att göra deras liv enklare.

Vilket är ditt största idrottsögonblick?

– Lite tunt på den här fronten men när jag tog 100 kg i marklyft var jag väldigt nöjd.

Kan du nämna något som dina kollegor troligtvis inte vet om dig?

– Jag har truckkort och har gjort klart nästan en halv lärarutbildning!

Stort tack Johanna och varmt välkommen till laget.se!