laget.se växer så det knakar vilket innebär att vi behöver förstärka med ytterligare personal. Senaste tillskottet är Daniel Lundstedt som kommer att jobba på laget.se-kontoret i Stockholm.

Vi satte oss ner med Daniel för att ge er användare möjligheten att lära känna Daniel ytterligare.

Hej Daniel! Varmt välkommen till laget.se!
– Tack så mycket!

Klassisk fråga: Hur känns det?
– Det känns grymt roligt att vara här, spännande att få vara en del av någonting som verkligen hjälper idrottssverige!

Berätta gärna om din idrottsbakgrund.
-Jag har provat på det mesta inom lagidrott men fotboll och ishockey är sporterna som ligger närmast hjärtat.
Efter junioråren i ishockey så började jag döma istället för att spela, att döma ishockey är fantastiskt roligt och ett bra sätt att hålla sig nära sporten man älskar.
Just nu ligger skridskorna på hyllan och jag har bytt ishallen mot en lagerlokal fylld med sand i Södertälje där jag tränar och spelar beachvolley sedan ungefär ett år tillbaka.

Vad tycker du är det bästa med tjänsten laget.se?
– Det bästa med laget.se enligt mig är att tjänsten underlättar arbetet för de eldsjälar runt om i Sverige som tar på sig ansvaret med alla ungdomar som vill utöva sin favoritsport.

Vill du hälsa till någon?
– Till Rosviks IK, moderklubb och aktiva användare av laget.se.

Vi avslutar intervjun med fem snabba frågor (Daniels svar skrivna i fet stil):

Peter Forsberg eller Tomas Brolin?
Korv med bröd eller mazarin i paus?
Vinna med 1-0 eller 10-9?
På spåret eller Melodifestivalen?
laget.se eller lapp i ryggsäcken?

Vi tackar Daniel för intervjun och hälsar honom varmt välkommen till laget.se!