Vi fortsätter finslipa nya klubbhemsidan och där återstår en del arbete. Något vi nu förbättrat är menyn och gruppväljaren! Förbättringen gäller upplevelsen på dator (på mobil var den redan toppen!) och påverkar främst er med många menygrupper och många grupper/lag.

Snygg designeffekt när man hovrar över menygrupp 🎨
Något som påverkar alla föreningar är att det nu adderats en förtydligande och effektfull bakgrundsplatta som träder fram när man håller musen över ett menygruppsnamn.

Nu obegränsat antal menygrupper ∞
Självklart ska ni få dela upp ert klubbhemsideinnehåll i så många menygrupper ni vill! Nu har vi ordnat så det blir snyggt även på dator. En ikon med tre streck framträder nu vid fler menygrupper än vad som får plats.

Tydligare och mer användarvänlig gruppväljare 👍
Vi har lyssnat på er feedback och förtydligat vad som är gruppväljare och vad som är övrig meny – men med den tydliga placeringen kvar. Ni med många grupper/lag samt olika uppdelningar får nu också klart ökad tydlighet samt användarvänlighet i navigeringen.

Arbetet med att färdigställa den nya klubbhemsidan fortsätter – med er hjälp! Tack för att ni är med och påverkar arbetet.

/Vännerna på laget.se

Övriga produktnyheter på sistone:
29/4: Färre frågor med automatiskt mejl vid campanmälan
27/4: Utökade varningar hjälper föreningen få högre LOK-stöd
17/4: Ökad leveranssäkerhet för mejlutskick via klubbadmin
2/4: Enklare att närvarorapportera korrekt roll på aktivitet