Föredrar du reklamfritt? Med laget.se Premium kan du fokusera på det som är viktigt. Idrotten. Är du snabb på tangenterna och uppgraderar innan nyårsklockan ringer får du nu dessutom en tjusig laget.se-mössa på posten*.

För 29:- i månaden uppgraderar du till en reklamfri upplevelse i app, mobilwebb och dator. Du bidrar dessutom till vidareutveckling av laget.se och att systemet kan fortsätta att erbjudas gratis till Sveriges föreningar.

Premium har ingen bindningstid och du kan avsluta när du vill. Du får också rabatt om du väljer att skaffa Premium för fler i familjen.

Passa på!

Logga in och uppgradera till Premium innan årsskiftet och få en laget.se-mössa. *Gäller om du har en korrekt postadress under dina kontaktuppgifter i laget.se.

Genom laget.se Premium hjälper du oss i arbetet med att förenkla vardagen för alla inom svensk idrott – varje dag. Tack och gott nytt år!

Uppgradera till Premium genom att logga in via app eller webb!

Har du frågor? Kontakta oss på support@laget.se så hjälper vi dig!