Har ni medlemmar i exempelvis ett annat system eller i Excel som ni vill importera till laget‌.se? Vi hjälper er!

Genom att fylla i en av våra filer kan vi smidigt hjälpa er importera dem till ert medlemsregister och önskad klubb eller grupp. Självklart utan extra kostnad.

Importera medlemmar för att:

• Komma igång snabbt med en ny klubb eller grupp i laget.se
  • Få in era stödmedlemmar – få koll och fakturera enkelt
  • Flytta en eller flera träningsgrupper från ett annat system
  • Få allt samlat på ett och samma ställe

Gör såhär:

1. Ladda ner passande importfil nedan och fyll i
  2. Skicka filen till support@laget.se och ange webbadress till gruppen/klubben där medlemmarna ska läggas till så löser vi det a.s.a.p.

Importfiler (Excel):

I importfilerna finns exempel-flikar som visar hur du fyller i dem.

Tips! När importen är gjord är det bra att uppmuntra medlemmarna till att logga in och komplettera sina uppgifter. Exempelvis telefonnummer för gratis grupp-sms, postadress för brevfaktura med mera.

För proffset som har och vill få in adress, telefonnummer och liknande från första början finns även den fullständiga importilen att fylla i.

Medlemmar som importeras får automatiskt ett e-postutskick med inloggningsuppgifter.

Frågor? Välkommen att kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00.