En resa för hela laget. Signerade skor. Nu adderar PUMA fler vinster! Även för dig som inte tar dig till topplistan.

PUMA & laget.se har lanserat tävlingen Hitta Skon. Tusentals PUMA-skor har gömts på olika laget.se-sidor. När man hittar en sko så kan man klicka på den för att bekräfta att man funnit den. Tävlingen blev en omedelbar succé! Inom bara ett par timmar hade tusentals fotbollsskor hittats av er användare på laget.se. I prispotten ligger bland annat en resa för hela laget till en allsvensk förening. Nu har Puma adderat vinster för alla som deltar i tävlingen, även för de som inte tar sig till topplistan!

De lag som hittar flest skor tävlar bland annat om en resa till en allsvensk klubb samt fotbollsskor till hela laget samt en massa andra häftiga grejor. De individuella priserna omfattar bland annat en signerad Puma EvoSPEED av Sergio ”Kun” Aguero. Alla som deltar är med i utlottningen av tre lyxiga Puma-ryggsäckar, oavsett om du har hittat en sko, eller hundra skor.
– Vi vill att alla ska ha en chans att vinna något, hälsar Rutger Hagstad från PUMA´s nordiska huvudkontor som varit med och planerat tävlingen.

Tävlingen Hitta Skon pågår till 5 juni. Mer info om prisbordet och tävlingen: www.laget.se/puma/campaign/hittaskon

För att delta: surfa in på din laget.se-sida och leta skor!