Spara administrativ tid genom att reducera missriktade frågor. I laget.se exponerar du enkelt rätt kontaktpersoner i ert lag eller klubb.

Visa kontaktpersoner i laget/klubben

När du redigerar en person i listan under Medlemmar i Admin och bockar i rutan för Kontaktperson så gör det att personen syns under menyvalet Kontakt i Medlemsvyn. Se samtidigt till att personen har en korrekt Titel för att öka tydligheten.

Glöm inte att kolla över vilka av kontaktpersonernas uppgifter som ska visas publikt eller endast för klubbens/lagets inloggade medlemmar. Mer om det här >

Minska lagrelaterade frågor till klubben

Att ha en primär kontakt för lagen på klubbsidan är en underskattad funktion som många missar. Detta ställer du som administratör i klubben in under Lag/sektioner i Admin. Vi rekommenderar verkligen denna tidssparare!

Klicka för att förstora.