Vi på laget.se är väldigt glada för att vi får förtroendet att hela tiden hjälpa fler föreningar. En klubb som nyligen valt att byta till laget.se är IFK Värsås från Västergötland.

Styrelsens vice ordförande Tommy Sigvardson är positiv:

Vi ville ha ett föreningssystem och hemsida som vem som helst i föreningen kunde lära sig hantera. I laget.se är det enkelt att lägga upp nyheter och bilder, att hantera medlemsregister med mera.

Kort om IFK Värsås

1914 bildades Värsås IF, som så småningom blev Idrottsföreningen Kamraterna Värsås, av några ungdomar i Värsås. Ungdomsfotbollen har hela tiden utvecklats och idag har föreningen ett flertal junior-, pojk- och flicklag samt herr- och damlag i seriespel.

Vi hälsar IFK Värsås, alla deras medlemmar och föräldrar varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.