Ytterligare en hockeyföreningen ansluter sig till laget.se. Det är med glädje vi välkomnar Värnamo Hockey!

Webbansvarig i föreningen, Nicklas Lundin, säger såhär:

Den främsta orsaken till att Värnamo Hockey valde laget.se är för den smidiga funktionen som finns inbyggd för internkommunikation, där det är lätt att selektera och skicka ut meddelande till olika lag och funktioner i föreningen med endast några få klick. Att sedan resten av sidan är lättadministrerad, ökar givetvis värdet för oss.

Kort om Värnamo Hockey

Värnamo Hockey (Värnamo GIK) är en ishockeyförening bildad 1945 och bedriver idag allt från hockeyskola till både dam- och herrlag. Föreningens visionen är att Värnamo Hockey ska vara det naturliga valet för aktiva barn och ungdomar i Värnamo närområde, där de vill erbjuda en stimulerande och sund hockeymiljö där alla känner sig välkomna och kan utvecklas.

Vi tackar för de fina orden och hälsar Värnamo Hockey varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening?
Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.