Från och med nu visas titeln tydligt i anslutning till alla ledare, styrelsemedlemmar och personal när du gör utskick.

I föreningar med många lag är det som kanslist ibland svårt att veta vem som är vem av ledarna ute i lagen. När man använder utskicksfunktionen i laget.se kanske man ibland vill klicka ur exempelvis talangutvecklare och huvudtränare så att dessa inte får mejl när man ska skicka ut info om jobb på helgens cup.

I något annat fall kanske man vill nå just lagledaren i ett specifikt lag men vet inte vem som är tränare, vem som är lagledare och vem som är materialförvaltare i just det laget.

Från och med nu blir detta superenkelt! Nu visas titeln tydligt när du gör mejl- eller SMS-utskick från både klubbens och lagens Admin.

Inte koll på utskicksfunktionen än? Läs mer om den här.