Det är snart dags för telefonsupporten på laget.se att ta ett gött julbreak och ladda lite extra inför vårsäsongen 2020!

Men innan dess ska vi beta av en fortbildning i morgon, onsdag 11 december, vilket innebär att vi behöver ha telefonsupporten stängd hela dagen.

Öppen efter det som vanligt och sedan stänger vi för julen kl. 16.00 tisdag 17 december. Vi finns tillgängliga via telefon igen kl. 09.00 7 januari*.

Som vanligt kan du under tiden kika i vår kunskapsbank, här i bloggen eller nå oss genom att skicka ett ärende, så svarar vi så snart vi kan.

laget.se passar på att önska dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!

*Vi har tidigare råkat kommunicera ut att vi öppnar telefonsupporten 6 januari igen, men det råkade vara röd dag (trettondagen) då så det ska vara 7 januari. Vi ber om ursäkt för misstaget!