En av alla härliga hockeyföreningar som valt att jobba med laget.se är Boro Vetlanda HC från Landsbro i Vetlanda kommun, Småland. Vi hälsar dem riktigt varmt välkomna!

Boro Vetlanda HC

Klubben härstammar från 1958 när Landsbro IF tog upp ishockey på programmet. Boro Vetlanda HC är förmodligen mest känd som Team Boro som gjorde en storsatsning i början av 90-talet då man nästan nådde en plats i Elitserien. Ungdomsverksamheten har alltid varit god, och klubben har bland annat fostrat NHL-stjärnorna Erik Karlsson och Johan Franzén.

Vi är mycket glada att de är med oss på laget.se. 🙂 Se hemsidan här >>

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.