OBOS Damallsvenska KIF Örebro DFF väljer att fortsätta samarbetet med laget.se som leverantör av föreningssystem och hemsida även de kommande fyra åren.

KIF Örebros klubbchef Björn Andersson kommenterar det fortsatta samarbetet så här:

– Det är kul att kunna fortsätta jobba med laget.se, inte minst eftersom de precis som vi utgår från Örebro. För oss är det viktigt att gynna leverantörer som finns lokalt, och i laget.se har vi en nationell stabil leverantör av ett bra föreningssystem som hela vår klubb känner sig hemma i. Från medlemshantering och fakturering till mer extern kommunikation via hemsida och utskick.

Även Alan Sulefani, Club Relations Manager på laget.se, är glad över samarbetet:

– KIF Örebro är ett föredöme för klubbar, inte bara i Örebro utan genom hela Idrottssverige när det kommer till att ge unga flickor chansen att idrotta. Det mycket välförtjänta CSR-priset ”UEFA Foundation for Children Award” som klubben mottagit är ett starkt bevis på just precis det. Vår vision på laget.se är ”Fler i idrott”, något som KIF Örebro med det samhällsansvar klubben tar symboliserar till 100 %, vilket gör det ännu mer givande att vi ska fortsätta jobba tillsammans de kommande fyra åren.

laget.se jobbar stolt vidare för föreningar som KIF Örebro DFF! Läs mer om föreningen här.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.