Från 1 september är det Execute Media som hjälper företag och organisationer att marknadsföra sig via laget.se. Förändringen kommer bidra till ett starkare annonserbjudande och bättre leverans för kunder och byråer som väljer laget.se som kanal.

– Execute Media har en djup förståelse för den ständigt föränderliga digitala annonseringen, och vi är övertygade om att de är rätt partner för att ta våra annonslösningar till nästa nivå, säger Helena Folcker, VD på laget.se.

Execute Media är en ledande aktör inom digital transformation med fokus på annons och är glada att tillkännage detta strategiska samarbete med laget.se:

– laget.se har en helt unik målgrupp av aktiva barnfamiljer och vi ser fram emot att vidareutveckla samarbetet med både befintliga och nya annonsörer och partners, säger Johan Åsén, VD på Execute Media.

För offertförfrågan eller frågor om laget.se som kanal, tveka inte att kontakta Henrik, Martin eller Niklas på Execute Media.

Henrik Wallin
Head of Agency
henrik.wallin@executemedia.se

Martin Sundell
Agency Lead
martin.sundell@executemedia.se

Niklas Forsberg
Head of Partnerships
niklas.forsberg@executemedia.se

Via laget.se kan du med detaljerade styrningsmöjligheter nå ut till en köpstark målgrupp inom idrott och familj genom ett brett utbud av produkter:

• Display
• Content Display
• Native
• Video
• E-postutskick
• SMS-annonsering
• Notismejl
• Textannonser
• CSR-samarbete
• Cupguiden
• Tjäna pengar-guiden
• Sampling

Kontakta Execute Media idag för att få veta mer!