Vi har lyssnat på era önskemål! Nu ser du som klubbadministratör precis vilken grupp du administrerar när du sitter vid datorn och fixar och donar i ert föreningssystem. 🙂

Vyerna är, förutom det egna innehållet, identiska mellan varje grupp så om man exempelvis blivit avbruten av något och ska sätta igång igen har det varit svårt att se var man avslutade. Med den nya märkningen i gruppväljaren ser man nu supertydligt vilken grupp man hanterar – eller om man hanterar klubben centralt.

Har man flera menygrupper i Gruppväljaren ser man nu också tydligare inom vilken menygrupp, exempelvis idrott, man befinner sig genom den nya färgade linjen i nederkant.

Vi fortsätter utveckla laget.se efter era önskemål och ser fram emot att fortsätta släppa fler nyheter, både stora och små, som gör er föreningsvardag enklare.

Ps. Förra veckan släppte vi förbättrad SIE4-export med periodväljare för er som bokför med faktureringsmetoden.