Ibland saknas e-post till en aktiv eller föräldrarna när en avi skapas. När ledaren eller föreningen sen lagt till e-posten har man tidigare behövt söka upp avin, gå in på den och manuellt skicka iväg den. Den processen har vi nu automatiserat för att spara er tid! 😍
 
Så fort e-posten lagts till av ledaren eller föreningen centralt går den sedan tidigare skapade avin iväg, utan fördröjning. ⚡️ Här har vi nu byggt in branschledande e-postteknik för tryggare och säkrare leverans från föreningen till medlemmen eller dennes förälder.
 
Vi tror och hoppas denna förbättring kommer spara mycket tid för både er i föreningen centralt men också era ledare som inte behöver lägga tid på att meddela er att e-postadressen lagts till. 🙌
 
Skicka igen tillbaka 🔁
Har någon hört av sig om att den inte hittar sin avi? Vi har nu återlanserat Skicka igen-funktionen, så nu kan du enkelt klicka dig in på avin och skicka den igen.
 
Tips! 💡 Föräldrar och medlemmar hittar alltid sina avier i appen. Så tipsa gärna om att ladda ner den. Vi är det enda föreningssystemet som har app för både iPhone, Android och Huawei.
 
Några ytterligare produktnyheter:
• 29/11: Påminn flera samtidigt – nu med ökad leveranssäkerhet
• 20/11: Förbättrad kreditering av avier är nu tillgänglig
• 28/10: Registrera manuell betalning med förbättrat bokföringsstöd
• 24/10: Komplett personnummer i export från medlemsregistret
• 21/10: Förbättrad bildvisning inne på nyhet
• 14/10: Tydligare admin för klubbadministratörer
• 10/10: Förbättrad SIE4-export med periodväljare