Vi har idag gjort en uppdatering som mest bestod i flera mindre justeringar. Ni kan dock senare i veckan se fram emot en större uppdatering på kalendern med både ett nytt utseende i den vanliga webb-kalendern samt en helt ny utskriftsvänlig kalender!

Mindre förändringar
• Om man skapat en upprepad händelse och gjort den anmälningsbar så har tiden för sista anmälan inte justerats i upprepningen utan satts till samma datum för alla händelser. Detta är nu korrigerat på nya upprepade händelser som läggs in som anmälningsbara.
• Markering i navigeringsbaren har tidigare inte funnits om du varit inne på en sida i föreningen och denna legat direktlänkad i navigeringsbaren. Detta är nu justerat!
• Flera uppdateringar för hur händelser som sträcker sig över flera dagar visas i kalendern.
• Fixat en bugg som gjort att en målvakt i vissa fall har synts dubbelt i den publika poängligan.
• Korrigerat ett fel som uppstod på vissa sidor om man tagit bort en spelare som varit med i poängligan. Ett fel inträffade då i vissa lägen men detta är nu justerat.
• Om man försökt ladda upp en egen toppbild som haft en viss proportion så har ett fel uppstått. Detta är nu korrigerat.
• Svar kring Bil och Samling visar inte ”Nej” om man inte svarat på den frågan. Detta i läget som inloggad medlem.
• När man adderar en medlem som redan finns på laget.se så har vi tydliggjort informationen kring att det inte sätts något nytt lösenord utan att man använder det befintliga lösenordet.
• Matcher som skapad från Serier/Cuper och som är egna matcher har i vissa fall inte satts som LOK-händelser. Detta är nu korrigerat så att detta är ikryssat från start.