Killarna i Forshaga IF P-08 blev de glada vinnarna av boken ”Ronaldo – En vinnares väg” till hela laget!

Mellan 19 februari och 31 mars 2018 pågick en tävling på laget.se som innebar att ett lag hade chans att lottas som vinnare av 25 stycken Ronaldo-böcker (värde 3375:-) när de köpte ett silverpaket.

”Åh, vad roligt! Tack så mycket för det. Grabbarna kommer bli så glada! :)”, sa ledare Åsa när vinnarna meddelades.

Så gick tävlingen till >

Vad ingår i ett silverpaket?

I silverpaketet finns smarta extrafunktioner för dig som vill ha mer kontroll och få ut maximalt av laget.se. Köp silverpaket genom att logga in på ert lag i laget.se och gå till Admin > Förstasidan > Butiken.

Anmälningsfunktion – Vilka kommer till matchen eller träningen?
Utrymme 1000Mb – Tiodubbla utrymmet för bilder och dokument.
Leveransbekräftelse – Vilka har fått och läst e-postutskicket?
Excellista – Spara lista baserat på lagets medlemmars uppgifter.
Skyddade sidor – Nås av inloggade medlemmar. Till exempel en taktiksida.
Webbfråga – Vad tror era besökare om den kommande matchen?

Mer info om funktionerna i laget.se >

Stort grattis till Forshaga IF P-08 och lycka till med fotbollssäsongen önskar vi på laget.se!