Har alla i styrelsen tillgång till viktiga diskussionsunderlag inför styrelsemötet? Och har alla på kansliet koll på var den senast uppdaterade interna policyn ligger? Nu är det enkelt!

Med den nya funktionen Klubbens medlemsdokument är det superenkelt att dela interna dokument med olika roller inom klubben!

Ladda upp ett dokument, lägg det i mappen Klubbens medlemsdokument och välj att visa det för Styrelse, Personal, Spelare, Ledare eller Föräldrar. Eller en kombination av flera roller.

När en medlem sedan loggar in och besöker sidan ser den bara de dokument som ska visas för dennes roll eller roller i klubben.

Du som klubbsideadministratör laddar upp dokumenten via menyvalet Dokument i Administratörsvyn.