– Gör ditt idrottande ännu enklare

Genom att alltid vara inloggad när du besöker laget.se blir det väldigt enkelt att hålla koll på nyheter, gästboksinlägg, kommentarer, bilder och kallelser.

Du får bättre koll och kan dessutom spara en hel del tid! Detta oavsett om du är spelare, ledare, förälder, kanslist eller sitter i klubbens styrelse.

Några fördelar som inloggad på laget.se:
• Tydliga notiser i Notiscentret när något hänt
• Enkel navigering mellan sidor du är kopplad till
• Möjlighet att favoritmarkera andra klubbar och lag
• Automatiskt ifyllt namn vid gästboksinlägg och kommentarer
• Dina aktiviteter samlas på din profilsida under Truppen
• Enkelt att söka på andra klubbar och lag

Gå gärna till din sida och logga in direkt. Om du glömt ditt lösenord kan du enkelt beställa ett nytt högst upp på sidan.

Du som är kopplad till flera sidor men ännu inte loggat in sedan nya laget.se släpptes i början av juni 2012 kommer vid din första inloggning att få genomgå en migreringsprocess för att slå ihop dina konton. Läs noga igenom den information som står i samband med migreringen.