Vi är så väldigt glada att vi får förtroendet att hjälpa fler och fler föreningar hela tiden! En av dessa klubbar är Bergdalens IK med sina ca 17 lag.

Föreningens kanslist Tony Lövdahl låter hälsa att:

Bergdalens IK valde laget.se eftersom man ville ha ett verktyg som är enkelt att lära sig använda och smidigt att hantera för alla syften!

Kort om Bergdalens IK

Bergdalens IK är kvartersklubben med det stora hjärtat! Klubben grundades 1956 och har Björkängsvallen i centrala Borås som hemmaarena, där klubbhus och kansli utgör basen för verksamheten. Klubbens representationslag är damlaget som spelar i Division 1. I övrigt finns ungdomslag i alla åldrar, både flick- och pojklag, samt ett herrlag i Division 5. Klubben startar varje vår upp sin fotbollsskola för 6 åringar.

Vi hälsar Bergdalens IK, alla deras medlemmar och föräldrar varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.