Vi på laget.se är väldigt glada för att vi får förtroendet att hela tiden hjälpa fler föreningar. En klubb som valt att använda laget.se är Kungsgårdens SK från Gestrikland.

I styrelsen är man positiv:

laget.se fungerar fantastiskt bra! Det är generellt ett enkelt system som går snabbt att använda. Den kostnadsfria automatiken kring LOK-stödsrapporteringen till IdrottOnline är extra uppskattat av oss i klubben. –Rikard Berglund, Ordförande Kungsgårdens SK

Vi hälsar Kungsgårdens SK, alla deras medlemmar och föräldrar varmt välkomna till laget.se!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.