Vi är så väldigt glada över att få förtroendet att hjälpa fler och fler föreningar. Vi hälsar Östers IF:s akademi och ungdom riktigt varmt välkomna till laget.se!

Från föreningens styrelse är man positiva:

Vi i Östers IF använder laget.se sedan ett år och är mycket nöjda med systemet och supporten. Nu när medlemsavgifter och träningsavgifter ska in är det extra skönt att inte behöva lägga tid på onödig administrativt arbete. 🙂 – Styrelseledamot Johan Milton

Kort om Östers IF

Östers IF registrerades hos Smålands Fotbollförbund 1932 och har idag klubbens A-lag i Superettan. På Akademi- och ungdomssidan är målet att bedriva en allsidig och stegrande verksamhet för spelare från 5 år upp till 19 år. Målet för U17 och U19 är att utbilda och utveckla spelarna inför A-lagsfotboll – och Östers IF:s U19-lag spelar sedan 2009 i U19 Allsvenskan, vilken är Sveriges högsta serie.

Östers IF är mycket varmt välkomna!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.