Vi är glada att vi får förtroendet att hjälpa fler och fler föreningar hela tiden! En klubb som valt att använda laget.se är Hammarby Basket och deras 35 lag.

Hammarby Basket eftersträvar att vara Sveriges bästa utbildning av basketspelare. Visionen är att kombinera glädje, delaktighet och växande som individ med kvalitet och prestation. Fyra ord som beskriver verksamheten är Ansvar, Ambition, Attityd och Ödmjukhet.

Vi hälsar Hammarby Basket, alla deras medlemmar och föräldrar varmt välkomna till laget.se. Besök deras hemsida här!

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa din förening? Ring oss på 019-15 44 00 eller mejla på support@laget.se för att boka ett möte där vi berättar om era möjligheter.