Sedan en tid tillbaka har vi kunnat erbjuda er tjänsten Gratis grupp-SMS i samarbete med SMSgrupp. Nu rekommenderar vi er att testa den även utanför klubbhusets fyra väggar.

Det är roligt att se den positiva feedback som vi har fått av er om nya Gratis grupp-SMS. Vi på laget.se har märkt att SMSgrupp är så mycket större än vid första anblick.

Förutom att administrera lag eller föräldragrupper kan man också använda SMSgrupp till annat. Till exempel för att planera helgen med bästa kompisarna eller skicka roliga bilder till kollegorna.

Andra användningsområden är familjen, studiegruppen och bandmedlemmarna. Det enda som stoppar dig är din egna kreativitet. Vilka grupper i livet har du?

Att skicka ett meddelande till gruppen kostar lika mycket om ett SMS – oavsett gruppens storlek. Dessutom fungerar det på alla telefoner och du slipper ladda ned någonting.

Skapa en grupp på smsgrupp.se – det kostar inget.